A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatábaTovábbi információRendben
  • Lakástextiliák
  • Gyerek lakástextil termékek
  • Iskolaszerek, kiegészítők
  • Mesemintás gyerekszobák
  • Mesemintás kiegészítők
  • Gyermekruházat
<>
    Mikor kapom meg az árut?

    A megrendelése után e-mailben " feldolgozás alatti " visszajelzést kap. Megrendelése ezután lép érvénybe. A csomag postára adását követően, rendszerünk egy e-mailt küld önnek, hogy a termék postázott.

    A raktáron lévő termékeket 1-3 munkanapon belül postázzuk, a külső raktáron levő termékeket, melyeknek be kell hozzánk érkeznie, 3-5 munkanapon belül küldjük, míg ha valami nincsen raktáron kapcsolatba lépünk Önökkel és tájékoztatjuk a várható szállítási időről.


    Ügyfélszolgálat: 0630/33-51-422 (10-17 óráig)
    E-mail: info@vegyelmeg.hu


    Hogyan történik a szállítás?

    A kézbesítést a GLS futárszolgálat végzi, a futárszolgálat emailben tájékoztatja Önt a kiszállítás pontos idejéről (3 órás időintervallum), illetve a futár telefonszámáról. A futárral Ön közvetlenül tud időpontot egyeztetni.

    A GLS kétszer próbálja meg kiszállítani a csomagot, a futártól kérheti egy konkrét időpontra történő kiszállítást is.

    Amennyiben webáruházunkból a "termék postázott" e-mail-t megkapta és 1-3 munkanapon belül az áru nem érkezett meg Önhöz, illetve értesítést sem kapott a Gls-től, kérem minél előbb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a probléma megoldása érdekében.


    Ügyfélszolgálat: 0630/33-51-422 (10-17 óráig)
    E-mail: info@vegyelmeg.hu


    Biztosított a termékek személyes átvétele?

    Cégünk webáruházként működik, személyes átvételre jelenleg sajnos nincs lehetőség.

    A webáruház használatának részleteit a használat menüpont alatt találja meg.

    Mi tegyek, ha a regisztráció után sem tudom megrendelni a kiválasztott termékeket?

    Írja meg nekünk e-mail formájában, hogy mely termékeket kívánja megvásárolni, adja meg a szállítási, számlázási címet, telefonszámot. E-mail címünk info@vegyelmeg.hu. Természetesen az ügyfélszolgálatunk is felveszi a rendelését a 0630/33-51-422-es telefonszámon.

    Forduljon hozzánk bizalommal!


    Nem kaptam e-mailben visszaigazolást a megrendelésről, illetve a termék postázott állapotáról.

    A szolgáltatók egymástól eltérő levelező rendszerekkel dolgozhatnak, így akár hosszabb időt is igénybe vehet mire az üzenetküldő központokhoz átérnek a levelek, illetve sajnos az is előfordul, hogy elvesznek.

    Webáruházunkban a termék megrendelését követően visszaigazoló levelet kell kapnia, hogy a termék megrendelése  "feldolgozás alatt" van illetve egy külön levelet arról, hogy "postázott". Ha bármelyik levelet 1-2 munkanapon belül nem kapja meg, kérem lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

     
    Lehetőség van-e a kosár tartalmának módosítására?

    Természetesen a kosár tartalmát a megrendelés elküldése előtt módosítani lehet a törlés gomb segítségével, így el lehet távolítani a nem kívánt terméket a kosárból vagy módosítani lehet a megvásárolni kívánt mennyiséget is.

    Ha a megrendelés elküldése után kívánná a termék mennyiségét vagy megrendelését módosítani, kérem lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

     
    Mit jelent az utánvét?

    Azt, hogy a megrendelését a Gls futárszolgálatával küldjük el Önnek, aki kétszer kísérli meg a kiszállítást. A megrendelés árát mindig a futárnak kell megfizetni.



    További kérdése esetén kérem forduljon hozzánk bizalommal.


    Ügyfélszolgálat: 0630/33-51-422 (10-17 óráig)
    E-mail: info@vegyelmeg.hu